Oboy, vilket vackert väder!

Publicerad 2010-06-17 19:25:52 i Allmänt,

Oboy! blev fyra och en halv timmes sömn inatt, men lika glad är jag för det :p haha. Säger som Milka, sömn är överskattat, orka sova bort hela dagarna ;p

Har hunnit med hur mycket som helst idag, och klockan är bara kvart över sju. Där ser man, stig upp på morgonen! ;)
Vi hade ju som bestämt att äta pizza klockan ett men vissa låg ju ännu och sov vid den tiden. Jag fick ringa och väcka både sjöbba sjögräs och andreas, voivoi. Marre var lite värre att övertyga att stiga upp o komma men d fixade Milka the master of puppets tillslut ;) Så just innan två fick vi äntligen pizza ;p
Sen var vi ute på byn och glassade på soltorget hela bunten, men så skulle Miiiilka hem en snabbis så jag o Marre for till guldkusten o lira lite COD, liite väl jag lär mig. Snart tar jag honom!


Jo förresten, vi hann panta Julias burkar också ;)

Nu ska jag snart till Eeelin. puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela