MYGGBITEN OCH TÅRAR I ÖGONEN

Publicerad 2010-06-23 15:05:45 i Allmänt,

Cykelutflykt, gjort! Steg upp tio över tio och fick ringa och väcka hela högen. Milka, Marre och Sjöberg. Det var inte lätt att få dom övertygade om att följa med, men dom där gratis hamburgarna lyckades till slut få dom att stiga upp ;D
Jag har aldrig varit med om värre rök från en eld, det svider ännu i mina ögon ;o

Nu ska jag börja laga mat, sen hoppas jag att jag hinner vara med på beachvolleyn innan fotbollen börjar. och efter det, Rambo 2! :D


Sen måste jag nog gå och sova, ska upp klockan sju imorgon.. Men bara två dagar kvar i kyrkan sen är det slut. Haha nog för att jag börjar på Elkedjan istället, redan på måndag men äsch, får helg först iallafall ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela