if this flowery just aint enough for you , help me god, tell me what to do.

Publicerad 2010-06-23 17:09:00 i Allmänt,

Hihi har kollat igenom bloggen. Hittade massa skämmiga grejer här. Haha, att man skrivit vissa saker är ju bara för roligt. Aja, det var då. Nu är nu och jag kommer säkert kolla tillbaka om ett år och tycka att jag var helt vrickad som skrev vissa saker ;p


Jag var verkligen inne i en 'Hassle-period' i september. Typ textbitar från hans låtar hela tiden ;) men han är ju grym!


If holding hands is to descret , lets make out in the middle of the street.



Sen hittade jag den här texten här också :)


Varje liten sak som du gör
Varje litet ord som jag hör
Får mig att förstå att en vän som är så
Är det finaste någon kan få

♥♥♥



Sprid glädje och du får dubbelt upp
Älska och du förstår


Kommentarer

Postat av: Julia

Publicerad 2010-06-23 20:50:11

sv: PRECIS, min är snyggare och billigare ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela