I am ;)

Publicerad 2010-06-06 19:20:24 i Allmänt,

Ni kan scrolla ner en bit om ni inte gillar det här. Men det är så jävla kul att göra såna här när man har lite att göra haha. Har suttit och läst igenom Julias och hon är ju bara för härlig ibland ;)

 

 


 

Var kommer du ifrån? Pajala

Heter? Lina

Har du en katt? naaaj

När fyller du år? 9 oktober

Tycker du om någon just nu? yesbox!

Jag samlar på? recept ;p

Gröna eller röda äpplen? hmmm, röda tror jag.

Ringer du någon när du är arg/ledsen? aa:)

Vilken tid gick du upp idag? kl 10.30

Har du sovit i din egna säng inatt?  nej, i mamis ;)

Har du sovit ensam inatt? nooo

Har du strumpor på dig nu? jodå

Hur svarar du i telefon? Hej det är Lina ;) hahaha förlåt Ellinor, Julia o alla som klagar att dom redan vet vem dom ringt till ;)

Vad ska du göra ikväll? BUSA!!

Vad ska du göra imorgon? skola, dansa, träffa Elin, gymma!

Var vill du bo när du blir stor? Kalifornien ;)

Är det okej att gråta? Nå joooo

När grät du senast? i veckan. Hahah låg i sängen för mig själv och insåg att jag fan har lika jobbig beslutsångest som Ellinor ;)

Vilken årstid tycker du bäst om? alla fyra är bäst ihop. :)


Laddar du ner musik och filmer från internet? nej

Skulle du göra om du vann en miljon? Köpa ny garderob!!! skämma bort mig själv med allt jag velat ha:) hahahah.

Bär du glasögon eller linser? nej, men kanske borde skaffa haha;)

Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder? beror på (;

Blondin? NIX

Har du tatuering?  nej

Vill du gifta dig?  aa, fast d är jag ju redan ;)

Vill du ha barn? jaadå,

Solar du ofta? Inte särskilt

Är du bra på att laga mat? nog kan jag, men orkar aldrig ;p

Gillar du att dansa?  yes, shake it baby ;)


Hur vig är du? ganska, så överrörlig :p

Vilken är din favoritglass? piggelin

Tror du på ett liv efter döden? aa men jag tänker då spöka, ett som är säkert!! akta er.

Har du slagit någon? jo ;p ?

Är du morgon eller kvällsmänniska? både och.

Vilken ögonfärg har du? gröna

Är du beroende av något?  massa, typ baka, äta godis, träna, dig ;)

Röker du?  nejnej

Senaste låten du hörde? Sweet Child O' Mine - Gun's N' Roses

Bukar du bädda sängen?  alltid

Har du kysst någon under den senaste veckan? nej

Vad var det senaste du sa? 'Erkänn grym låt Johan!!'
hahahh


Vem kramade du senast? Julia, Milka lr Ellinor. haha var ganska busig igår ;)

Saknar du någon nu? Jadå, men det är chill ;)





Har varit på gymmet imorse också. Det var dags för armar/axlar igen. Och sen kunde jag inte stå emot så jag tog lite mage också fast jag körde det igår ;)

Nu ska jag ner och vara lite social :)

Kommentarer

Postat av: Atle

Publicerad 2010-06-06 19:27:07

Mage ska du köra varje dag (Y)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela