working nine to five

Publicerad 2010-07-23 12:24:17 i Allmänt,

Tillbaka i Pajala. Och kylan.


Men det gör mig inte så myckt. För vi har haft superduper väder och sjukt roligt hela tiden där nere så jag kan ju inte klaga. Är på jobbet just nu. Ska jobba imorgon också, sen hela nästa vecka + lördag, sen får jag lite sommarlov innan skolan börjar. Och vill ni veta en hemlis? Jag längtar till skolan. Men det får ni inte säga till någon, för alla tycker jag är knasig som gör det ;) hihi


Jag som planerade innan resan att när jag kommer hem ska jag storstäda, när jag ändå är ensam hemma. Men det var inte så kul att komma hem till ett asa stökigt rum. Skulle ha gjort det innan. Men men, har hunnit packa upp väskan iallafall. Och det gick Inte snabbt kan jag ju lova. Haha vet inte hur mycket den vägde alltså. Helt sjukt..
Och nu är det så att alla andra kommer hem idag, så inte blev jag ensam hemma heller.. 
Men när jag slutar så ska jag ta tag i mitt rum. Kliniskt rent ska det bli. Sen ska jag äntligen få träna. Det är det enda jag saknat under resan. Träna. Gud så underbart! Så fram med joggingsskorna och sen gym1 here I come!

Kommentarer

Postat av: MILKA

Publicerad 2010-07-23 15:23:50

Så tänker du åka ner till Stockholm när jag kommer hem, bajsa på dig!

Och räkna inte med att jag tänker läsa din blogg heller!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela