WM ;)

Publicerad 2010-07-26 22:54:19 i Allmänt,

Naae. Nu går det inte längre.

Jag ska skiljas. Julia, jag klarar inte av detta längre, du sårar mig djupt. Jag som trodde vi var vänner..  ;( ;))


Om ett år från nu så har Milka ett barn som hon inte vill ha, Julia ska gifta sig och jag är inte bjuden. Och jag själv, ja jag är miljonär. Vad ska man med pengar till om man inte har några vänner att slösa dom med? nä just det. Lika hänga sig i badkaret ;)
Over and out!


Walkie Talkie
Lina- Hör du mig?, 'kom'.
Emil- Jo. Okej jag kommer.
Haha, det är inte lätt när det är svårt :)



Kommentarer

Postat av: julia

Publicerad 2010-07-27 10:41:49

haha skoja ju ;)

Postat av: MILKA

Publicerad 2010-07-27 19:40:47

Usch, vi hoppas att det inte blir som det är förutspått ;) haha

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela