We were born to follow

Publicerad 2010-07-15 12:34:01 i Allmänt,

Jag vaknade imorse med ett ryck, det är ju nästan skamligt, men jag fick panik att jag inte hunnit skriva här. Ellr nog hade jag allt hunnit, men jag har inte haft någon dator.

Vi har hunnit med hur mycket som helst. På måndag när jag kom var vi i Ronneby, var och badade och gick i Brunnsparken. Sen har vi hunnit vara ut till Bräkne-Hoby och hälsa på hennes kusiner och sovit i en stuga där ute, igår kom vi in till Karlskrona och var och shoppade och åt glass på glassiären. Jag måste ju säga att glassarna var enorma. Ni ska få se bild på de sen när jag kommer hem ;p

Idag har vi legat ute och stekt ett tag och nu ska vi ut på stan igen. Har hittat värsta coola tröjan som jag ska köpa;) mums!


Verkligen underbart här nere. Får lite bensin för att orka jobba en vecka till när jag kommer upp. Haha, sen får jag sommarlov!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela