I wont let it show.

Publicerad 2010-07-25 20:57:23 i Allmänt,

Grattis grattis mormor!
Har varit till Saivo och ätit tårta. Alltså jag skojar inte, vägen dit är ett totalt jävla mörker.
14 mil och det tog två timmar att köra. Sannslöst! man måste ju krypköra hela vägen annars går ju bilen sönder. E4 får repareras om det är ett litet gupp men här minsann, fiifan!
Jag började övningsköra från pajala men så tappade jag skylten haha, ojoj jag kör alldeles för fort så den far av av fartvinden ;)

Sen skulle vi ha fotboll, men kul att vi var 4 st! Bra jobbat tjejer. Kul att ni ställer upp för laget. (y)
Nyss övningskörde jag igen och nu ska jag kolla Prison Break, ovanligt va? ;) haha.


Lika värt inlägg som alltid. HAHA!

Men några vettiga rader ska ni få.


Jag saknar Milka.
En vecka jobb, sen får jag sommarlov.
Och just nu känner jag för att ligga i soffan och titta film och mysa med någon.

Och pappa har hittat en perfekt bil till mig. En Saab 9-3, 2.0, automat, för 67 000:-.
Men taskigt och visa mig en sån och sen får jag den inte. Haha, men man vet aldrig vad han säger när jag fyller 18, han är nog lite sugen själv ;)




Kommentarer

Postat av: MILKA

Publicerad 2010-07-26 19:08:38

saknar dig med :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela