I will be here.

Publicerad 2010-07-23 19:30:55 i Allmänt,

Men typiskt då. Kollade igenom bilderna från mobilen nu. Skit dålig kvalité ju haha. Men jag lägger ut några iallafall. Sen får jag väl lite bilder från Milkas systemkamera när hon kommer hem :)




Här har dom spelat in sommarlovsmorgon för flera år sedan. Den där med en spegel o papegoja på vinden. Skit bra var det ju! ;p



Brunnen




Aa jag kan ju säga att en ganska stor del av den här glassen tyvärr inte rymdes i magen och istället hamnade i soptunnan ;p



Kladdkaka från fiket uppe på den här toppen



Skit kass bild, haha, men här uppe fanns det en kikare, i den såg man ända till andra sidan. Jag kunde tom se vad en tjej där långt borta hade på sig för kläder. :p



Mina skoooor.



På ett konditori i Ronneby :)



Stranden dom brukar ha med i Wallander filmerna. I Ystad.




I Lund.


En fotboll, i choklad. Kan det bli bättre? naaaae, jag är tveksam.



På ett konditori i Köpenhamn,
en kanal i Danmark.





Vi hann bada i havet, ca. 400 m från Turning Torso också. 26grader i vattnet, lite väl skönt det var.



Brunnsparken i Ronneby. (jag har faktiskt shorts på mig, syns bara inte hahaha ;) för så roligt ska vi inte ha;) ) 



På vägen hem blev det ett stopp i Kiruna en natt. Jag och Sussi hann vara och inhandla sexiga trosor. Eller hur?  hahahah.    Sen var vi hos Dennis i några timmar. :)



Det har varit helt otroligt. Jag var där nere nio o en halv dag, och det gick alldeles, alldeles för fort. Det är inte rättvist. Det var underbart! Milka jag saknar dig redan. Vi ses om några veckor!! :)

Kommentarer

Postat av: S

Publicerad 2010-07-23 20:09:37

Det är någonting speciellt med dig och bakelser ;)

Postat av: MILKA

Publicerad 2010-07-23 21:57:41

Det gör vi. :) men du hade ju inte BEHÖVT lägga ut bilder på oss där vi är bleka som lik. ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela