Trampstamp o massa pinsamheter ;p

Publicerad 2010-07-07 23:49:47 i Allmänt,

Hihii, vissa har internet igen!!! fan vad underbart!


Vi var nio stycken på träningen, det var väl ganska många om man tänker på att rekordet är tio stycken ;p Men skulle alla som varit en gång komma samtidigt skulle vi nog bli 17 om inte mer.

Skulle vart med Martin pii o Sjögräs ikväll men dom är så jädrans sega haha ;p så jag for till bron och stod där nästan en timme, det måste vara något speciellt med den där bron, man blir helt fast. Man dras dit. Sen kan man stå där hur länge som helst, tiden bara försvinner ;p




Jag fick en lite sen födelsedags present av Sussi! En receptbok på Cupcakes:)



Och medan killarna pressade pizza för andra dagen irad så for vi och åt super god middag och fruktsallad till efterrätt ;)



Jag åkte Aladin m Marre och Pii. Jag och Marre var tvungen att gå på toa innan vi åkte första gången, annars skulle d tusan hänt en olycka. Vi var så jäkla nervösa ;p HAHAH!



Och han var asa grym! ;)



På lördag fick jag en ros av en liten filur :)





En super härlig helg har det varit. Men jag kan ju inte säga att jag längtar till nästa KF ännu. Om den skiljer sig lika mycket som den här och den förra så vet jag inte vars det kommer sluta ;p


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela