Sommarnatt ;p

Publicerad 2010-07-28 16:35:40 i Allmänt,

Jag hann inte till gymmet igår. Och jag menar det, hann inte, det var inte så att jag inte orkade :p
Så jag tror att jag ska dit idag en kortis, innan fotbollen. Får se om någon vill följa med mig, annars är det så tråkigt. Martin? :D

Jag har slagit rekord på att vakna på en natt. Jag lovar. Vaknade minst tio gånger och steg upp säkert fyra-fem gånger ur sängen. Jag fick för mig att någon lurat mig och ställt om min klocka så jag skulle försova mig. Men jag var typ ändå helt glad och inte trött alls, haha :p


Nu ska jag börja stänga här och sen ska jag äntligen hem. Jag och Evelina går omkring här som värsta dudesen, haha båda har ont i ryggen som fan och jag har ont i benet också ;p

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela