Look at me now, I made it

Publicerad 2010-07-31 21:40:02 i Allmänt,




Lite suddig bild kanske, men tänkte att jag måste visa er.
Det här är rena helvetet!

Det är 6 st olika klurigheter man ska lösa. Det går fan inte.
Siffrorna uppe i hörnet, dom ska man flytta så det blir 15 när man adderar raderna, upp, ner & diagonalt.
Helt crazy,.
Av träbitarna nere i mitten ska man bilda en kvadrat, med den lilla biten till höger om den färdiga kvadraten.
De andra fyra är typ bara att man ska få lös något lr lösa upp någon knut.
Man blir helt tokig av att sitta och tänka och försöka! Jag gav kvadraten tio min, och siffrorna tre, sen gav jag upp! haha. Inte världens bästa tålamod! :P

Nu ska jag diska. Sen drar jaaaaag ut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela