.

Publicerad 2010-07-22 14:46:25 i Allmänt,

Det här är verkligen inte schysst av mig.. Ni fortsätter att komma in varenda dag och så har jag inte uppdaterat på 5 dagar? Aa, jag har väl egentligen inget att skylla på den här gången. Och det gör mig irriterad hahhah. Eller jo okej, igår tänkte jag faktiskt skriva lite, men Milka sa att jag inte behöver, för jag ändå åker hem imorgon (idag). ;)

Steg upp halv sex imorse. Var faktiskt inte så tungt att stiga upp, även fast jag inte somnade förrän efter ett.
Men Milka såg något tröttare ut. hihi gullegris!
Gick jätte snabbt att åka till sthlm, och fick super goda mackor till frukost på planet. haha :) Men sen gick det lite långsammare på arlanda. Väntade tre och en halv timme på planet sen när det blev ombordstigning så kom jag på att jag måste pissa, hahaha, men då hann jag inte. Och jag klarar inte av att gå på flygtoan så det var bara att hålla mig tills jag kom fram till Kiruna. Aa jag säger då att det krävs en Lina för att lyckas med allt detta. För hela resan fick ju inte den bästa start man kan hoppas på. Sofie förde mig till flygplatsen och när jag skulle checka in så insåg jag att jag glömt börschen haha. oops.

Imorgon. Imorgon. Då är jag hemma igen. Då ska jag lägga in bilderna. Åh vad jag längtar till min egen säng! Men jag önskar att jag kunnat ta med mig både Milka, det fina vädret och mörkret på natten hit upp.

Nu ska jag dra med mig Sussi upp till stan så ska jag köpa ett nytt headset, jag har råkat glömma mitt i Simrishamn ;p

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela