20100107

Publicerad 2010-01-07 00:50:41 i Allmänt,

Nu har mina underbara flickor farit.
Dom är så härliga. Vi behöver inte göra något men jag blir ändå så glad av att bara ha dom nära mig. Jag blir så mycket gladare och det får mig att tänka på annat ett tag.
Bara den där Ellinor som aldrig kom. Men hon har ju åkt bil så långt så inte konstigt att hon inte orkade :)
Sen Elin som jag inte varit m på evigheter. Hann aldrig hälsa på henne under lovet, men d finns ju mer tid.

Imorgon ska jag gå till gymmet en sväng m Milka iallafall. Skulle gått redan innan jul men det har för tusan aldrig blivit av. Så nu är det ta mig fan dags!

Sen har jag innebandy på kvällen. Hoppas vi blir liite mer folk då så jag kan stå i mål. Har inte lika ont i mitt knä nu. skönt!

Nu ska jag kolla klart Criminal Minds, sen läsa 30 blad i Ljudet av ditt hjärta. För sen är den slutslutslut! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela