1 januari 2009-31 december 2009

Publicerad 2010-01-01 16:50:50 i Allmänt,

Januari och februari 2009

Det hände inte så mycket speciellt. Var bara plugga, plugga, plugga inför slut-betygen. Det var också då som vi sökte in på gymnasieprogrammen :)

 alla började även läsa Twilight böckerna nu. Utom jag ;)

Mars började väl ljusna och bli lite varmare än tidigare under vintern iallafall :)

 

April och maj

Jag var till fjällen i några dagar med Sanna och ett helt gäng gubbar, och Johan. 

Dagen efter att jag kom därifrån for vi till Göteborg på klassresa. En underbar resa som man inte glömmer i första taget.

Jag hann även med att få in någon till i mitt liv. från första stund.
I slutet på maj var alla nog lugna och det var inte så mycket kvar i skolan :)

 

Juni då var det dags för skolavslutning. Jag gick ut nian nöjd med mina betyg och hade inte en aning om vad jag ville till hösten. Bra planering. Elin och Caroline tog studenten. :) den kvällen var underbar.

Vi var på stranden nästan varenda dag jag och Julia, Sussi var också i pajala, Milka, Ellinor och en hel massa folk.

 

 

Juli då var det marknad och vi for till Gotland.




Augusti var den varmaste tiden på sommarlovet. Och den 24.e började jag EC programmet på Laestadiusskolan i Pajala. Med elva sjukt härliga killar.



September då var jag ganska mycket med Elin :) och den 12.e var en ganska speciell kväll vill jag lova :)

Oktober, min födelsedag var en underbar dag. Fika med en massa roligt folk och Singstar. Sen hann vi med en visit till krogen också haha. Du kommer nog inte ens ihåg att det var min födelsedag, men det var en speciell dag för mig.

November var det nu lr var det i slutet av oktober det var Halloween? haha det var nångång då iallafall och det var väl en ganska okej kväll. Hade ju mina flickor så :) bara att jag missade Elin, hm, undra vars hon tog vägen? ;)




December innebar Lucia, Lucianatta, jullov, julafton, nyårsafton.

Det har varit en rolig månad och den har gått riktigt snabbt men det har också hunnit hända massor.

 


 

Om jag ska summera hela året har det, som alla andra år, varit ett bra år. Jag har lärt känna väldigt mycket nytt folk. Som är helt otroligt härliga personer. Elin och Caroline har jag aldrig haft så bra kontakt med som i höst. Och när man började på 'en ny skola' så lärde jag känna massa folk där också. Sen till sist, dig. Det har varit en underbar tid med massa roliga minnen. Men ibland har det varit sisådär. Du ser mellan fingrarna och ser bara det bra. Det är synd. Men jag har iallafall haft ett super bra 2009. Och nu är det dags för år 2010 att bli ännu bättre!

 

Kommentarer

Postat av: Elin

Publicerad 2010-01-01 19:21:26

Haha lagom gråtfärdig :P

Kul att du haft ett härligt år, ser fram emot nästa!! <3

Postat av: Anonym

Publicerad 2010-01-01 23:27:38

SÖTUNGE!! Du tog orden ur min mun..

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela