vi säger så då? ;)

Publicerad 2010-02-17 13:39:48 i Allmänt,

Igår var det ju fettisdag. Och Oliver och Jonathan gjorde som man brukar göra då och köpte semla.
Jag fick inte lägga ut dom andra bilderna på Oliver, men jag kan lova er att han äter värre än ett litet barn. Han var så grisig efteråt så jag var tvungen att hämta papper. Haha :)

 

Sen var det så fint när solen lyste in i klassrummet och fick en liten kabel att glittra. Så jag var tvungen att fota, och jag tycker d blev ganska bra kvalité för att vara min mobilkamera ;)




Idag har vi slutat redan kvart i ett. Jag ska träna på min redovisning, jag måste komma på lite fler onödiga saker att babbla om, bara för att få tiden att gå. Haha


Sen ska jag och Milka till sportringen, hon ska köpa skor och jag måste ta tag i det här med mitt skidköp. haha det har som tagit ett tag för mig att pallra mig iväg dit bort. Jag orkar inte stå och testa skidor i hundra år. Men Milka får hjälpa mig.

Sen blir det väl Café Nová, hoppas jag iallafall. Sen när hon har träning får se jag om jag tar mig ner till älven och kollar på den där hockeyplanen, alla verkar ju redan ha varit dit. 

Nu ska jag äta mina goda OREOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOS tills Milka ringer!! puss  

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela