Varning för gnäll..

Publicerad 2010-02-16 22:17:06 i Allmänt,

Förlust med 6-5. Det är fan som att komma fyra och missa medaljerna.
Vi var så nära. usch. imorgon kommer jag att vara surig. Det känner jag på mig. För jag har ont i hela kroppen och är jävligt förbannad. och inte nog med att vi förlorade så skäms jag för att jag var så kass i första och halva andra. Sen var det tusan dags att ta i och koncentrera sig till max för nu skulle jag spela bättre.
Bäst gick det väl i tredje för mig, men då hade krafterna börjat ta slut för utespelarna. aja, man kan inte kräva mer av oss. Alla kämpade på till sitt yttersta sista minutrarna för vi ville verkligen vinna idag, så viljan var det inte fel på iallafall..


muskelknut stor som en jävla apelsin har jag också fått mellan skuldrorna. Elin du kan komma och ge mig massage va? (a) du som är så bra ;)





Kommentarer

Postat av: Elin

Publicerad 2010-02-17 19:45:32

Haha jag är på väg!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela