Hockey avslutning 2008

Publicerad 2010-02-25 16:09:52 i Allmänt,

Nu taggar vi!!     inför... TADA träningen ikväll.      mm, och så mycket pepp är jag på innebandy idag.. visst.


Men det är bara 5 träningar kvar så nu kör vi för fullt. Vi ska ha fem kanon bra träningar! nog för att jag redan haft mina topp träningar den här säsongen men det behöver inte gå så dåligt som det gjort den senaste veckan iallafall.

Har slutat klockan två idag. Så jag har lekt med min lillkusin. Lr d är väl min kusins barn, men hursomhelst så har vi lagat mat och fiskat. haha :) barn har ganska livlig fantasi. Tänk om man själv skulle ha det. D skulle vara ganska bra sometimes:)

Innan dom kom och hälsade på satt jag och kollade igenom lite fler bilder. Haha hittade några roliga bilder från hockey avslutningen 2008. Det var ju inte igår måste jag säga.. 

 










Haha, vi har det inte lite mysigt i laget. Närhet är nyckelordet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela