|||

Publicerad 2010-02-07 19:49:46 i Allmänt,

tre pinnar. Det känns ruskigt skönt. Men midre trevligt i ryggen. lr hötfen.
hoja, det som gick så bra att stå i målet, men sen när vi gjorde mål så sprang jag för fullt fram till mitten och då knixade det till. sen dess har jag haft sjukt ont igen. Elin gav mig lite massage mellan andra och tredje iallafall så det kändes lite bättre i tredje. :)

Skulle vara m. Elin men vi kom fram till att vi tar d imorgon istället. och så tog jag, som aldrig har på mig det, mjukisbrallor och en skön stor tröja. och planerade en kväll i soffan m alvedon. haha. Men så ringer hon och säger att vi ska kolla film iallafall, så det var bara att byta kläder och nu väntar jag på att hon ska ringa. hoppas vi hittar något ställe att vara på :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela