FiveFingers

Publicerad 2010-12-22 23:04:45 i Allmänt,

Kom på att jag nog inte sprungit sen augusti. Om man inte räknar innebandyn och intervallerna, utan typ springa ute lr på rullbandet.
Så idag cyklade jag slut mina ben, sen ett kort armpass men helt död där också, sen sprang jag 5km. Skönt som t u s a n.

Det är något jag älskar med att ha lov, man hinner träna! Man behöver inte känna ett måste att gå dit en viss tid för att sen hinna hem och sova i tid, helt underbart. Imorgon ska jag nog ta en promenad efter frukosten, om jag har lust vill säga, måste ju passa på när det är ljust ute.
Sen ska jag köra mage/rygg på gymmet.
Känns så skumt att ha lov haha. Sist var jag ju typ i lule halva lovet sen gick resten av dagarna så sjukt fort ;p

Och som det står på laget så är det idag det vänder. Idag är mörkaste dagen på hela året, imorgon går vi mot ljusare tider. Inget mig emot.

Nu ska jag avsluta dan före dan före med att läsa bloggar tills ögonen går igen. Sovgott allihopa!


Dessa skor vill jag testa. För dom som vill springa barfota men inte har härdat fötterna än.

Ganska fulcoola tycker jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela