UNIBET shalalalalala

Publicerad 2010-12-16 16:00:07 i Allmänt,

Jisses vad ont jag har.
Trampade snett på ivn, såklart. Så gick det över men nu göre ont igen. Men det struntar jag i tralalalalala. För ikväll är det träning och jag ska då vara med. Men borde kanske stå i mål, så benhinnorna får vila lite innan lördagens match. Lär ju få springa som nå psyko då, om vi inte blir mer än nio st.
Nu ska jag iallafall ner och skala potatis och riva morötter så jag slipper sliskiga makaroner haha. Sen hoppas jag att Sjöberg kommer förbi och hjälper mig plugga lite mera matte, för nu har jag lovat Harry att göra prov på tisdag ;s

Och så har schemat för lördag kväll/natt kommit upp, jag jobbar från 22.30-02.30! Aa, vi är ju fem stycken så borde inte vara så tugnt :)

Kommentarer

Postat av: Julia

Publicerad 2010-12-16 16:48:03

sluta skriv så jävla långa inlägg orkar ju inte läsa haha X)

Postat av: Anonym

Publicerad 2010-12-16 19:46:34

Vars jobbar du? :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela