Tomtenisse.

Publicerad 2010-12-20 17:48:41 i Allmänt,

Jag måste ju vara sämst i Sverige på att slå in julklappar. Efter 3 st tröttnade jag på att fixa snöre så hälften är typ utan haha. Har ännu två kvar men dom orkar jag tusan inte göra, mamma får packa in dom.
Det är ju lite trist att ge mina fula inslagna grejer till mamma och Emma eftersom båda dom två är typ kungar på att slå in. ;o Jag har då inte ärvt det kan jag lova, jag är lika okonstnärlig och ofantasifull som min pappa haha.

Nu måste jag skynda i duschen för klockan sju ska jag och Martin på Harry Potter!


Kommentarer

Postat av: MILKA

Publicerad 2010-12-20 22:06:28

Jag kan trösta dig med att Marre är värre ;) hehe!



sv: Förresten, du behöver inte skriva "tyvärr", det är ju bara roligt när du kommenterar. ;) puss!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela