tattare

Publicerad 2010-12-15 23:54:29 i Allmänt,

Big jösses, sweet Maria, Götapetter och tusan vad duktiga jag & Milka varit idag!
I skolan gjorde jag ju då som sagt matteprovet, hm, tror jag skippar att nämna mer om det.
Sen har vi ätit grillbuffé så jag trodde vi skulle spricka. Helt sjukt gott! nästan farligt.
Då var vi ju bara tvungen att dra en snabbis till gymmet, jag körde lite armar, och Milka konstaterade att det var 4e dagen irad jag varit dit haha, lite skönt kanske ;)

Och nu till varför vi varit så duktiga, jo tro det eller ej men vi har pluggat matte, i fyra timmar!! ;O
Nog för att vi inte fick så spec många tal gjorda under dom första två och en halv, för vi inte kunde. Men vi försökte iallafall! Sen kom Sjöberg och tog tag i allt och då susade vi fram bland talen. Oj så vi har jobbat!
Beslutade mig för att hinna göra andra delprovet på kapitlet innan jul, så lite måste jag ju stressa. Men det ska nog gå bra.
Nu ska jag kolla igenom allt som händer ute i världen, har inte varit in på datorn alls idag tror jag?
Känns helt skumt. Men har haft så mycket roligare! ;)

Kommentarer

Postat av: MILKA

Publicerad 2010-12-16 22:39:26

Erhm, jag måste nog protestera. Jag gjorde typ fyra tal när Sjöberg kom. ;D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela