So damn good.

Publicerad 2010-12-18 21:53:56 i Allmänt,

Stressad, som vanligt.
Men har iallafall kommit hem från lule för kanske 1½ h sedan. Har packat upp väskorna, ätit, bytt om och fixat mig, så nu kan jag väl knalla iväg till sporthallen? Börjar jobba halv elva och hoppas på att få se Död snö leverera ;p haha! Men det är jag inte ens orolig för, tror det kommer gå galant!

Blev inte mycket uppdatering de här senaste dagarna, men det är för att livet leker och jag har bättre för mig! Hoppas ni uppskattar att jag kommer en gång varje dag iaf ;) puuusssen då va.

Har ni sett på maken suddigare bild förut?


Nae, tror inte det.
Har på mig tröjan nu, som vi alla måste ha. Haha, skönt att kunna ha myskläder på 'jobbet' ;)

Kommentarer

Postat av: Anders

Publicerad 2010-12-19 03:02:47

Låter som en god plan :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela