Jul med Kalle & Anna Anka.

Publicerad 2010-12-23 17:06:40 i Allmänt,

Vad är det för fel på mig? Jag har ingen julkänsla alls idag. Det är ju julafton imorgon!

Åt frukost och tog det lugnt, vänta tills Emma kom hem, sen for vi på gymmet. Körde ju som sagt mage/rygg idag och sen sprang jag, men bara 3km..

Har duschat och gjort ingenting efter det.
Ska nog ta och ta bort mitt gamla nagellack och lägga på nytt, rött om jag hittar.
Äta Emmas supergoda middag, fixa håret som just nu ser ut som trollhår och sen förhoppningsvis ha en super-mys-uppesittarkväll med några goa flickor & pojkar! Får se vilka som är med på mina noter! ;p

Nej nu ska jag försöka skaffa mig lite julkänsla igen!


Kommentarer

Postat av: coola gristrynet 2

Publicerad 2010-12-23 19:12:20

sv: Haha den suuuuuuuuuger ;D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela