I'll spread my wings and I'll learn how to fly

Publicerad 2010-12-29 12:36:45 i Allmänt,

Det var underbart att vakna imorse, hade inte ens ångest att jag råkat försova mig, igen.
Åt frukost i evigheter och nu sitter jag här, och njuter av att man kan se hur solen försöker, verkligen försöker komma fram bakom molnen, att det är -28 ute gör mig inget, jag är ju ändå inne just nu ;p

Jag har så mycket energi och vill bara göra något ruskigt roligt av det här lovet, tur att det inte ens gått en vecka, vilket betyder att vi nästan har två veckor kvar! Nu vaknade Milka förövrigt ;)


Kommentarer

Postat av: Elko

Publicerad 2010-12-29 13:20:12

Men hey, den där frillan gillar jag!

Postat av: Julia

Publicerad 2010-12-29 13:59:51

åh va roligt, ska nog också börja bli lite blondare, men inte så blond ;) vem ska färga? :)

Postat av: milka

Publicerad 2010-12-29 15:14:11

men helvete vad du måste berätta för alla när jag vaknar!!! ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela