I rymden finns inga känslor.

Publicerad 2010-12-27 11:51:50 i Allmänt,

Det är något med att sova så här länge, jag gillar det inte över huvudtaget.
Fick typ panik när jag vaknade till efter att ha somnat om och vad som kändes som tio minuter hade blivit över två timmar. (y) Okej, det är ju lov så kanske borde passa på att sova ut, men jag tror inte på sånt svammel, att man kan sova lite under en viss tid och sen ta igen det. Aaja, imorgon blir det andra bullar! Då ska jag då iallafall lyckas ta mig upp innan halv elva. Helst tio.


Hursomhelst så hatar jag att inte ha något att längta till. För då blir jag rastlös och vet inte vad jag ska göra, det känns som att jag inte vill fylla lovet med tråkiga, vanliga dagar, utan det måste hända något sjukt kul hela tiden. Och när jag vet att det inte står något kul på listan, ja, då blir jag depressed. Haha ;p
Men en sak är ju grym då, att fast det skulle vara apdrygt någon dag, så blir det sjukt kul när jag & Milka är tsm, för vi kan bara inte ha tråkigt, sug på den ni.
Men dagens höjdpunkt blir väl ändå att jag får snabb-besök av Sussi! Snart kommer hon förbi här i en timme lr så :)
Sen har jag absolut inga planer, jag längtar inte speciellt mycket till nyår heller, lär väl bara bli knas.
Ska läsa en bok iallafall som Sussi lovat att ta med till mig, vad den heter kommer jag varken ihåg, lr vill berätta för er ;) Men det är en överlevnadsbok iallafall, det kan jag lova!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela