G o t l a n d

Publicerad 2010-12-09 21:20:35 i Allmänt,

Var ganska roligt idag i skolan. Om man kan säga så.
Fick börja koppla lite igen på karaktärs, asa skoj liksom. Men jag & Martin bara bråkas hela tiden. Han säger att jag gömmer hans verktyg, det gör jag inte. Fröken, Jarmo kastar sudd på mig.

Var inte med på hela ivn, för mina ben tog helt slut. Men sen for jag och Evert på gymmet, oj jävlar vad jag är slut i armarna, kunde knappt sätta på mig jackan efteråt haha.
Duschade, åt och for sedan till kyrkan och kollade på Idas och gängets lucia-show :)
Övningskört och just gjort knäck med mamma. Super-jul-mys-känsla! ;)

Nu ska jag äta lite kvällsfika, om jag orkar efter typ en halvkastrull smet knäck haha..
Sen ska jag inte plugga någonting utan bara göra precis det jag känner för! ;) Kanske kommer in här igen, kanske inte. Den som kikar in får se!


Kommentarer

Postat av: Elin

Publicerad 2010-12-10 13:20:12

Men du bruden! Chilla för fasen så att du får i ordning på dina benhinnor! Yo bruschan!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela