Facebook nörd?

Publicerad 2010-12-29 00:17:03 i Allmänt,


Jag har sagt det förut, men jag kan inte släppa det.
Jag förstår inte hur det är möjligt.


Man kollar in på facebook typ tusen ggr/dag (iaf jag?), och sitter och svär och undrar varför man ens har en användare där, det händer verkligen ingenting, ska inte ens ta upp vissa sjuka statusuppdateringar vissa lägger ut, det skulle ta evigheter och ni skulle bli så uttråkade att läsa det både på facebook och här!

Men iallafall, nu till den stora funderingen, det är ju fan ändå alltid på facebook man får reda på allting? ;p Hur tusan är det möjligt? Det händer aldrig något när jag är in där, men ändå kommer jag på mig själv med att veta massa saker, som jag fått reda på, just via facebook.
Knasigt, och jag kommer nog aldrig få ett bra svar på min fundering, så det är väl bara fortsätta knata framochtillbaka där mellan startsidan, profilen, startsidan, profilen, någons bilder, startsidan igen för att hitta till någon annans profil och så fortsätter det tills man inser att det är dags att sova.. Jösses.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela