DET FUNKADE!!

Publicerad 2010-12-31 18:18:14 i Allmänt,

Allt, verkligen allt har gått emot mig idag.
Började med att det var stängt hos Lotta när jag & Milka for dit, sen fanns inte innebandyklubban jag ville ha med curve 3.0 i min längd, sen var det någon egoistisk som såg till att jag inte hann baka cupcakes, då tänkte jag sätta mig vid datorn och försöka lugna ner mig lite. Tror ni inte att internet slutat fungera då va?! Ah, trodde jag skulle få panik. Gick på face från mobilen och skulle skriva en statusuppdatering, men då går det ju såklart inte att läsa vad jag skrivit så jag sket i det. Samtidigt satt jag och råkade snurra fast mina snoddar i handtaget till en låda, så får jag ju såklart inte bort dom sen. HAHAHA! Helt sjukt hur allt kan vara emot en ibland.
Tog mobilen, la mig i sängen och lyssnade musik. I hopp om att allt skulle lösa sig, och tror ni inte att nu när jag vaknade så fungerar internet? Jo visst, så glad jag blev helt plötsligt! ;)

Ska kila ner och fixa håret och kanske byta kläder tills maten kommer om 45 min.
Sen ska jag avsluta 2010 med Milka som gjort detta året till ett sjukt bra år! + hennes lilla filur till pojkvän och garanterat hela högen därmed. ;p

GOTT NYTT ÅR PÅ ER ALLA. Hoppas ni firar kvällen och kollar på raketer med folk som kommer att vara en del av er även nästa år! Det ska jag! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela