Dag 8. En sak jag önskar jag fick uppleva igen.

Publicerad 2010-12-06 17:40:11 i Allmänt,

Vad fort det gått, känns som att jag måste ha hoppat över massa dagar ;p

Det finns ju som sagt hur mycket som helst som jag skulle vilja vara med om igen, och såklart sådana saker som tex Carro skrev, när min lillebror föddes, det var en helt sjukt underbar känsla. Alla som har yngre syskon förstår nog det. Men tänkte att de sakerna vet alla ändå om, så jag tänkte mer såna här saker som resor eller andra speciella dagar.
Så jag väljer nog Blekinge-resan med Milka i somras. Det är något jag aboslut skulle vilja göra om.
Den resan hade jag tänkt göra i två år och först i juli i år blev det av. Var där nere i tolv dagar med henne och hittade på massa grymma grejer! ;)


Kommentarer

Postat av: MILKA

Publicerad 2010-12-06 21:12:23

Hihi ja den var helt underbart lyckad! Kanske kan det bero på att du typ är världens roligaste och bästa tjej? JO, jag tror det ;)



sv: Du kan vara söt! ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela