Dag 15 – Min favorit film

Publicerad 2010-12-13 17:23:34 i Allmänt,

Sista dagen.

Min favoritfilm, Julia kommer typ döda mig om jag inte säger Pearl Harbor, men nu har jag nämnt den, även Blood Diamond är riktigt bra.
Om jag själv skulle välja någon film så föredrar jag romantisk komedi lr 'vatten-filmer' om man kan kalla det så, typ Into the blue, Deep blue sea, Adrift och så var det någon mer men jag kommer inte på vad den heter. Men det är iallafall filmer där dom tillbringar mycket tid i vatten, typ med hajar och det är lite spännande så där ;) spec Into the blue med Paul Walker som springer omkring i badbyxor typ hela filmen ;)
Det är ruskigt bra filmer!
Men Disturbia är nog den som hamnar etta, vad jag kan komma på. Den är helt sjukt bra, vet egentligen inte vad det är för slags film men det är lite komedi, romantisk är den också, sen sjukt läskig även fast jag vet vad som händer efter att ha sett den 6-7 ggr ;p Fast nu kom jag på att jag börjar bli lite less på den också haha. Så, egentligen finns det nog ingen etta på min filmlista. Synd.. Men då kan jag ju passa på att såga en annan film istället, Butterfly effect. Kollade den i våras nångång, jag och Marre satt som två ? när den var slut, utan Milkas förklaring hade jag gått och funderat än idag, men den var ändå värdelös!

Höll ju nästan på glömma! Twilight, New moon och Eclipse! dom är då på min topp-tio-lista. ;)
Men sist råkade jag somna efter halva new moon, då vart minsann någon annan snabb som en vessla att byta film haha ;)

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2010-12-17 20:07:26

romantisk-komedi.... Vad är det jag hör..... ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela