Dag 13 – Mina rädslor

Publicerad 2010-12-11 13:59:56 i Allmänt,

Finns ju säkert massa saker jag är rädd för , typ trånga utrymmen? Jag har hemsk klaustrofobi.
Men det går att träna bort har jag hört, men jag blir typ rädd bara av att tänka på hur man tränar bort det. Ska man typ sitta i en liten låda och testa lr? haha, nej, jag håller mig nog till stora, luftiga utrymmen.
Men sen är jag rädd för tex spindlar, lr det beror på vars jag är. Är jag i skogen skriker jag ju liksom inte och börjar hoppa omkring, för där räknar man ju med att det finns smådjur, men skulle jag hitta en spindel inomhus, spec i sängen, då skulle jag få panik. Jösses.


Såna här skåp hade vi förut, och jag testade sitta där nere, jag lovar, jag höll på få panik när man stängde dörren, men det tror jag många skulle få.
Men att jag fått cellskräck i vår bil? Det är sjukt.

Kommentarer

Postat av: Carro

Publicerad 2010-12-11 15:52:27

hahaha

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela