Dag 12 – Det här får mig att må bättre

Publicerad 2010-12-10 18:56:38 i Allmänt,

Det finns mycket som får mig på bättre humör. Och jag är oftast på bra humör, men blir jag på dåligt humör, då är jag verkligen på dåligt humör liksom haha.
Och det har jag varit typ hela veckan, stört mig på allt. Men, man måste väl vara lite tjurig ibland för att sen kunna njuta av känslan att vara riktigt glad?

Och som sagt, som alla andra skriver, så får träning mig att må bra.
Så jäkla underbart att fara ut och springa på sommaren med musik på maxvolym så man inte hör allt flås haha, tänka på något som gör en sur och bara springa fortare och längre! Och tänka att man är så mycket bättre än det som gör en sur!
Eller vara på gymmet och pressa sig till max, vara helt slut i hela kroppen efteråt.
Eller spela fotboll (nu funkar även innebandy;p), och bara springa runt som ett psyk och kötta som fan och inte behöva tänka på den andra, man bara tar bollen och sticker ;) Sjukt vad jag älskar att träna!


Och något som får mig på dåligt humör, är när saker händer, som jag inte kan ropå. Saker som jag inte kan ändra på, hur mycket jag än vill. Speciellt om det är saker som brukar få mig på bra humör annars. Det ger mig nästan panik.



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela