Dag 11 – Två utomlandsbilder

Publicerad 2010-12-09 21:12:00 i Allmänt,

Jag vet inte vars ni alla får massa bilder från att ni var små och sånt på datorn? Inte orkar jag då scanna in allt.
Och förresten så har jag bara varit 'utomlands-utomlands' till ett sånt där varmt ställe en gång, det var till Bulgarien 2007. Sen har jag ju såklart varit till finland, men det är ju nästan flummigt att räkna det. Och i somras var jag och Milka till DANMARK, KÖPENHAMN! Gick runt på stan lite (hade typ inte ens råd att kolla på sakerna..;) haha, fikade på ett asa-dyrt men super gott konditori!

Typ enda bilden från Danmark förutom den på min bakelse från konditoriet haha.

Bulgarien.


Kommentarer

Postat av: MILKA

Publicerad 2010-12-09 21:53:25

Hahah fast vi hade ju råd att köpa hrm.. du vet vad. ;) hahah

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela