Då var det dags för dag fyra. En person som betyder mycket för mig.

Publicerad 2010-12-02 18:45:09 i Allmänt,

Och nu tror jag att ni alla antar att jag ska skriva om Milka.
Men alltså, jag tänkte så här, ni vet ju ändå redan om det, så då kan jag passa på att skriva om någon annan istället, som också förtjänar att bli nämnd. Bra idé va? ;)


Jonathan Niskala.
Vi har gått i samma klass sen första dagen på smedskolan. Han är typ coolast på el, efter mig då.
Jag litar på honom och kan prata om allt med honom, och jag är så glad att vi har studenten och allt framför oss ännu, för jag ska få gå 1½ år till med dom här busarna innan vi slutar! Och Jonathan har gjort det så mycket roligare.
Han är 8 (wow..) dagar äldre än mig och det är han jävligt stolt över haha. ;)
Han bor i kvarteret bakom mig och har gjort det så länge jag kan minnas?
Jag vet inte vad mer jag ska skriva haha, men han är iallafall en super grym kille! Satsa på honom tjejer;)

Du får rätta mig om jag har fel Jonathan haha.


Du är ruskigt bra!


Kommentarer

Postat av: Henriikka

Publicerad 2010-12-02 19:02:07

haha ojsan, blev lite fel.. du vet när man först sitter där och tänker skriva att vi är fem syskon, men så suddar man och skriver iställer hur många syskon man har så blev det som en bkandning ;) heh.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela