BIG JÖSSES OCH SWEET MARIA.

Publicerad 2010-12-04 22:08:18 i Allmänt,

Okej, ni får en snabb genomgång av helgen. Som hittills varit kanon och det bästa av allt är att vi ännu har en kväll kvar! ;)

Nedan kommer en väldigt tjock och tråkig text för dig Ellinor, så skippa det ;)


Bussresan till lule gick smärtfritt, haha Evert och Atle förstår nog vad jag menar ;)
Vi for ända till loet för att kunna vara på konsum och handla lite mat, sen när vi är lagom slut och går och kollar när bussen går ser vi att vi måste vänta 40 minuter i kylan! Nice.
Väl framme i lägenheten så fick Milka en chock hahaha, jag ids nog inte nämna varför, men kan ju säga att vi ägnade hela kvällen åt skratt och massa massa roligt prat! Värmde pizza i ugnen och hade en romantisk middag för två hihi och kollade Flickorna på klitteholm.
Imorse ringde klockan halv tio och vi åt frukost och fixade oss, hade gott om tid (för en gångs skull;) när vi väntade på bussen in till stan, hittade endast två julklappar och så lite grejer till mig själv. En jacka, leggings, tröja och en t.shirt. Sen kommer vi till det hela kaoset!
Vi hade kollat (läs: jag) att bussen ut till Aurorum gick 15.07, så vi hade en halvtimme på oss, då sprang vi in på stan igen, sen när vi kommer till busshållplatsen så märker vi att den går först om 45 min, vi som hade räknat precis så vi skulle hinna laga middag och allt. Som grädde på moset var bussen försenad och vi var framme i lägenheten tio över fyra, var bara slänga ihop allt i väskan och bokstavligen springa till Universitet, har ingen aning om hur långt det är men skulle kunna tippa på nästan 2km, helt blöt i svett hinner vi just med bussen!
Väl vid sätet fastnar min halsduk i Milkas väska som jag lyft upp på hyllan ovanför, jag får ett skrattanfall och hela bussen glor. Kul hahaha. Tre timmar senare var vi äntligen hemma. Nästan smärtfritt ;)

Nu har jag duschat och fixat mig, så nu ska jag knalla till Milka! Vad resten av kvällen har att erbjuda får den som lever se!

Kommentarer

Postat av: milka

Publicerad 2011-11-09 20:19:19

:D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela