ÄNTLIGEN HELG! för mig haha

Publicerad 2010-12-02 23:03:37 i Allmänt,

Vilken rolig träning det var. Förutom att mina ben värkte så jag knappt kunde gå efter allt. Mina satans benhinnor blir aldrig riktigt bra så då går jag och har sådär halv-ont hela tiden.. Tänk vad underbart sen när man är frisk och verkligen inte har ont någonstans, då ska jag träna, träna som ett psyk! Så går jag väl säkert och blir sjuk just därför sen haha :P

Men det var kul för att vi var just lagom till två lag, och alla bara skrattade, sen hade vi ganska bra musik, även fast jag inte kunde sjunga med i låtarna.. :( Janne bara skrattade åt mig och fråga om jag hann med när det var nå as-snabb grej dom sjöng. ;p För ni som inte tränar med oss ska veta att jag liksom alltid springer omkring och sjunger, speciellt efteråt på fysen, i plankan, då står jag och skriker med i Higher ;) stackars alla som måste lyssna på mig..

Imorgon åker jag & Milka till Luleå för att julhandla!!! Liite dyrt kanske.
Vi åker först på eftermiddagen för den där bruden har tre (!) prov i skolan, stackarn, men sen ska hon få ha super fredagsmys med mig. På lördag blir det shopping och så måste vi åka hem för jag har match på söndag! :D
Så nu väntar jag på att Andreas ska ringa så jag vet när jag får hämta nyckeln, har skit mycket att göra imorgon.
Ska på banken och sätta in pengar på kortet, vara på Luna Mia och måste hitta något nu innan min rabattkupong går ut, sen ska jag hämta Emil när han slutar också, vara till konsum och sen 16.15 åker vi ;)

Liite vi hörs imorgon kanske ;) haha fan vad kul, jag tröttnar aldrig ;p

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela