26 december 2010

Publicerad 2010-12-26 16:19:15 i Allmänt,

Var ruskigt skönt att vara på gymmet igår, var ensam där så kunde spela musik på svin hög volym ;) Sprang 3,5 km och körde armar. Sen var jag ju tvungen att testa den där nya grejen för magen också, den liksom ropade på mig ;)

Jag och Milka spelade kinnect lr vad det nu heter, hos henne, sen var vi till Martin, till frasses och var riktigt stora i maten då vi delade på en hel mellan-strips! ;p Sen blev vi såklart fast utanför krogen när det kom ut massa folk, men jag höll på frysa sönder mina fötter så snodde nyckeln till Martins lägenhet för att värma mig.
Sen var det någon som skulle käka på frasses men det var så sjukt mycket folk så vi fastnade i dörren. Var bara att knalla sjuhundratjugofemkilometer därifrån i halkan och kallt var det också.

Imorse blev det tårta till frukost hos fammo & faffa. Nyttigt!
Nu ska jag äta middag sen är det konsert i kyrkan, Milka & Sanna ska sjunga :)

Vilket drygt inlägg haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela