You don't know what you got 'til you're missing it a lot

Publicerad 2010-08-25 20:04:37 i Allmänt,

Så är det! Jag har inte längtat till innebandyn alls. Men när jag idag var och tittade på första träningen blir jag alldeles grön av avund på de som var med! Jag vill också börja igen! Förbaskade skador..
Du, om du nu finns där uppe, då tycker jag att du kan sätta igång och börja med lite underverk och göra mig bra från allt som gör ont i min kropp! tack på förhand.

Jag kan inte beskriva känslan för er hur mycket jag verkligen älskar att träna. Det går liksom inte. Och innebandy. Wow. Jag tror inte det är själva sporten, utan mer vårt lag som gör det så sjukt roligt!
Jag kan inte tänka mig en vinter utan innebandyn, det är helt sjukt. Jag sa just till Ellinor att jag t.o.m längtar att få stiga upp vid 5 för att åka på bortamatch, för det händer alltid så mycket roligt när vi är tillsammans vårt lag. Även fast vi inte vinner så har vi asa skoj! fara och äta, psyka i bussen, inbilla sig matförgiftning, sova osv osv osv. Haha till alla i laget vill jag bara säga; Tack för att ni är just ni och är så super härliga människor! :)





Huvva vilket tråkigt inlägg för er som inte bryr er ett piss om innebandy, lr mitt tjat om hur mycket jag vill träna. Men jag var bara tvungen ;)

Kommentarer

Postat av: Elin

Publicerad 2010-08-26 09:55:22

Haha vilket psyk!

Vilken koncentration hon har på spelet, verkar mer bry sig om att posa. Shit alltså vem är det?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela