Vandraren har ingenstans att gå

Publicerad 2010-08-26 22:01:29 i Allmänt,

Vi ska och knalla med skolan imorgon. Ajajaj! Ropar mina benhinnor...


Blev inte att öppna matteboken. Men inte har jag ju ångest för det. Det är ju bara första skolveckan så kan ju inte hålla på psykplugga redan och få ångest så fort man inte gör det ;)
Simon ringde istället ett panik samtal till mig och frågade om jag kunde fota Burger Boys, så nu är det gjort. Ni vet, mäster-fotograf är ju precis vad jag är (host not) hahaha ;D

Sen glasjade jag iväg på min hoj till Elin. Och nu ska jag sova. Hihi, klockan är tio. Det är nog det tidigaste jag gått och lagt mig på flera år. Tusan vad skönt! Har bara varit vaken i 16 h men är helt slut så nu säger vi Godnatt för ikväll och ni som inte tänker sussa på ett tag kan ju ha en fortsatt trevlig torsdag ;)

Adjö mina damer & herrar ;) puss hihihihi

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela