I don't know where to go from here.

Publicerad 2010-08-22 17:00:28 i Allmänt,

Har varit på Riavallen och fryst häcken av mig. Nästan. Tårna var det väl som tog mest stryk, men häcken lät bättre, okej? haha
Pajala vann iallafall med 3-1. Det var faktiskt en ganska spännande match att titta, om det inte hade varit så kyligt.

Nu sitter jag och laddar inför sista kvällen på detta sommarlov. Sedan återstår bara ett till sommarlov i hela mitt liv, det låter riktigt tragiskt och sorgsamt, tycker jag.
Men hursomhelst, så ska denna kväll tillbringas med Ellinor, vi ska mysa och titta film. Tror det blir med några andra också men ingen nämnd, ingen glömd ;p


Sommaren har varit super rolig och mesta dels har jag varit med min super goa vän Milka. Vi har fyllt sommaren med massor av roliga saker och minnen. För livet är inte de dagar som gått, utan de dagar man minns :)
Lovet bara flög förbi och nu väntar ett år skola än engång, men det betyder inte att vi måste sluta ha skoj och röja som vi gjort i sommar! ;) Nej, nu ska vi se till att ha en lika rolig vinter som sommar, även om det lär bli svårt att toppa men vi kan ju alltid försöka.
Nu när jag sitter här och skriver så kommer jag bara på mer och mer saker som faktiskt har hänt i sommar, det känns som att det är jätte länge sedan vi till ex spelade brännboll på riavallen, men det var faktiskt under lovet :) Sen har vi haft super roligt jag, Milka, Marre & Sjögräs. Vi har snurrat runt i byn och psykat till SOAD och Metallica, sen har vi även ibland fått stå ut med Slayer.. Haha.
Vi har varit på Meän Festivaali (stavning), Kiruna festivalen, Pajala Marknad, Luleå kalaset och andra helger som varit super roliga.
Dessutom har jag och Milka varit nere i Blekinge och hela södra Sverige och levt livet. Medan alla andra hängde på ötå marknad haha.

Julia har jag inte hunnit vara med mycket i sommar. Det känns trist när man tänker på hur sjukt mycket vi pysslade med förra sommaren, men det är väl så. Vi kan ju busa på hur mycket som helst nu i vinter:)
För du betyder ändå lika mycket ♥ :)

Sen har jag lärt mig att man måste tänka på sig själv ibland, och göra det man mår bäst av. Även om det kanske inte är det man vill, så är det ibland det bästa. Men det är svårt att övertala sig själv det.





Im holding on to something and I do not know why I tried
Thunder Boys like Girls.

Kommentarer

Postat av: MILKA

Publicerad 2010-08-22 23:13:49

åh det har varit en superbra sommar! Love you my soalsis'! ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela