Städpatrull

Publicerad 2010-08-19 15:22:27 i Allmänt,



Städat. Det är vad jag gjort hela dagen. Tänkte ju baka en chokladtårta men så höll mamma på städa så då tänkte jag att det var lika bra att jag också gör det. Så nu är rummet skinande rent, igen. Har bytt gardiner och sängkläder och hela kittet. Sen har vi fixat alla andra rummen här uppe också, ganska tomt utan Emma & Johan, det ekar i två rum haha ;p
Men det är skönt när det är rent iallafall. Ska nog vara till konsum och köpa jordgubbar & Noblesse så kan jag göra en tårta till efterrätt. Bara jag, mamma och Emil här så det blir mys med hemmagjord thaimat och tårta :)

Sen kanske jag borde ta en dusch också. Haha har sprungit omkring i de här snygga kläderna hela dagen och städat. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela