Snabbare Högre Starkare

Publicerad 2010-08-27 18:35:00 i Allmänt,

Råkade se att länken till Burger Boys nya låt inte fungerade, men det är bara gå in på facebook och lyssna! :p

Har duschat just och sitter nu i morgonrock, kanske dags att klä på sig? hm, det tål att tänkas på!
Men det får nog bli så för tänkte vara förbi rian och kolla Alida och gängets match om en timme.
Har hunnit äta fruktsallad också sen jag var här sist. För det är ju ingen godis-dag för mig inte ;)

Har ringt till EF nu. Under 30 000kr! Om allt går som tänkt, och som jag vill, så bokar jag resan innan 1 november! IIIIHHH! Jag tycker att Milka ska följa med mig, tycker inte ni oxå det?     Aa, precis vad jag tänkte!!

Kommentarer

Postat av: Anders

Publicerad 2010-08-27 21:42:38

Så det blir språkresa? Nice! Var blir det någonstans?

Postat av: MILKA

Publicerad 2010-08-28 11:16:48

Inte en chans att jag kan åka för 30 000 knas ;p

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela