rock n' roll music ;)

Publicerad 2010-08-05 23:30:25 i Allmänt,

Förresten så har jag ju varit på IKEA idag. Vi for aldrig i tisdags utan det blev idag istället. Jag körde nästan hela vägen dit, haha mamma och Emma var ganska nervösa när jag skulle köra i rondellerna och parkera sen. Hmpf, jag förstår inte varför? ;p Jag är ju nästan king på det där. Nästan, sa jag..

Handlade inte så mycket, blev hela 89kr på IKEA! woho.
Datamus underlägg, en ram och schabloner till kakor :p
Men sen hittade jag & Emma jackor på Haglöfs outlet. Det är typ paradiset för mig. Jag älskar haglöfs! Köp mig mer haha.

Sen köpte jag godis på Maxi för allas intresse ;)
GODNATT!


Kommentarer

Postat av: MILKA

Publicerad 2010-08-06 17:39:16

åh vad för jacka? :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela