Oj herr

Publicerad 2010-08-25 00:05:39 i Allmänt,

Oj herre min jistanes! Varsifrån kommer alla läsare? Jag som just insett att jag är ganska boring och måste börja göra något åt mitt skrivande här. Haha, så kommer ni hit och läser mer än vanligt. Det är ju super kul! hihi men jag måste ju erkänna att man blir ganska nyfiken på vilka ni är. Kanske folk som har lite att göra, folk som vill snoka, folk som känner mig, folk som tycker att dom har alldeles för ointressant liv för att göra annat än att läsa bloggar, folk som. Ja som vadå? Vad är ni för folk? Kan ni inte hjälpa mig lite och skriva en kommentar. Jag menar, ni är ju inte hur många som helst men åtminstone nån kommentar borde jag ju få;) snälla rara (A) ;)

Nej, nu ska jag och mitt ointressanta liv ta en paus och sova. Så vi orkar med massa nya äventyr imorgon! God natt alla ni:)



 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela