Mighty good time

Publicerad 2010-08-03 14:47:02 i Allmänt,

Så här kul är mitt sommarlov..

Nej nu ska jag inte klaga. Men lite mera spänning i vardagen skulle ju inte vara helt fel. ;)
Har typ inte gjort ett piss idag. När jag steg upp så plockade jag lite kläder och sen har jag inte gjort något vettigt alls. Körde till konsum en sväng nyss, och nu ligger jag ute på studsmattan, lyssnar musik, kollar face och skriver här. Funderar om jag ska kolla ett avsnitt eller två av prison break, har ju ändå inte så mycket annat för mig. Fast nu kanske jag måste ta in datorn, kul, det började regna. Som grädden på moset. Precis vad jag behövde!..

Funderar på om jag ska fara till luleå ihelg, inte för att kalaset sägs vara en sån hit men vad ska jag göra här hemma när alla andra far?




Ikväll tycker jag att det ska hända något kul!
Jag har ju redan slösat hela dagen på ingenting så nu är det tusan bäst att ni har idéer! ;p

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela