Hm, skumt.

Publicerad 2010-08-23 23:28:10 i Allmänt,

Vår Dove tvål luktar herrparfym. Mystiskt..


Okej, okej, okej. Det gick väl inte såå bra för Liverpool idag som vi hoppats på. Men vi fortsätter hoppas och jag tänker heja med Ellinor så länge jag känner för det, oavsett hur det går för dom ;)
Nu ska jag redan krypa ner i sängen och somna till något bra tv program. Det är typ det bästa som finns, att somna med tvn på,. Okej, där överdrev jag, rejält, inte det bästa som finns, men det är väldigt, hm, trevligt? hahah Skönt!

Aja, idag fyller även min kusin år. Grattis grattis till dig Simon! :)

Natti natti allihopa! Peace out och puss på alla ;)
Haha, fråga(!) vars jag fått min glädje ifrån just denna kväll?! Jo just precis det ni tänkte, http://milkafembro.blogg.se/ ;) Läste hennes blogg och blev direkt på bättre humör. Gullig är hon också, för vet ni vad? nej det vet ni ju såklart inte.. Dum jag är. Men det tänker jag inte berätta heller, för det är en av våra massa många hemligheter ;)






Tusan, dom här shortsen hittade jag och Ellinor i en garderob redan förra hösten, då tyckte vi dom var förfärliga. I sommar skulle jag nog inte tackat nej till ett par sådana. Synd nu bara att det redan blivit för kallt..
Och vem det är som står modell på bilden det har jag inte en bleekaste aning om. Nice as hade hon då..

Kommentarer

Postat av: MILKA

Publicerad 2010-08-25 19:40:00

hihi gulle! ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela