Hahaha! Vilk

Publicerad 2010-08-22 18:42:02 i Allmänt,



Hahaha! Vilken rolig min jag har ! Men jag tyckte att mitt hår såg så härligt ut på bilden. Helt mörkt och inte slitet och så blåste det ;D haha Och himlen där bak, sån sommar har jag inte sett mycket av i sommar, kanske i juni men sen har det ju varit hopplöst :p Sommar 08 hade toppen väder nästan hela tiden ju!

Nu ska jag ta med min kladdkaka och kila till Skolvägen. För där bor det en liten filur som väntar, och har väntat på mig i någon timme redan nu hahaha. Klockan åtta kommer Adam och Sandra o Rebecca och då blir det filmtajm!

Kommentarer

Postat av: MILKA

Publicerad 2010-08-22 23:14:58

Sommaren 08 regnade bort, utom endast två fina veckor. Däremot 09 var ju superfin :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela