Hahaha vad intressant;)

Publicerad 2010-08-31 22:23:35 i Allmänt,

Okej, Milka tyckte alltså att det var väldans onödigt att skriva godnatt till bloggen, att det bara är jobbigt att bläddra neråt. Antingen är man lat, kan ju jag tycka;), lr så är det så att det faktiskt är totalt ointressant för er hahaha. Och jag tror nog att alternativ två stämmer in mer på verkligheten ;p

Så därför ska jag inte skriva godnatt här nu, även om jag ska sova ;) hihihi
Men först ska jag titta ett avsnitt prison break.

Jag har varit med sötarara Milka ikväll också. Vi bakade en kladdkaka. Men det var inte gott. Vi hade misslyckats. Så jag åt en halv bit bara. Jag offrade min diet för det. Men vi hade roligt.
Nu är hon hemma och jag ligger i min säng med datorn i famnen, på en sån där bra dator-grej, som Martinosarna tyckte var helt onödig. Men det tycker inte jag.
Hejdå då ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela